Kup bilet Konkurs

Sauny Fińskie

Korzystny wpływ naprzemiennego ogrzewania i chłodzenia ciała zauważono już w starożytności. Jednak dopiero Skandynawowie wypracowali i wdrożyli znane nam dziś zasady korzystania z tzw. sauny fińskiej.

Temperatura powietrza w saunie fińskiej (suchej) waha się pomiędzy 90C a 110C.
 

Podczas korzystania z sauny naprzemiennie nagrzewamy i chłodzimy ciało – co najmniej dwa lub trzy razy („dwa lub trzy etapy sauny”).

Co zyskasz dzięki seansowi w saunie fińskiej?
  • Bardziej wydolny układ odpornościowy i hormonalny
  • Szybszy metabolizm
  • Organizm wolny od toksyn i oczyszczoną skórę
  • Wyleczysz nawracające infekcje górnych dróg oddechowych
  • Wspomożesz leczenie chorób przeciążeniowych kręgosłupa i stawów oraz chorób reumatycznych w okresie bezobjawowym

Łozpolona Maryna

Przyjdź do zewnętrznego domku góralskiego, by skorzystać z dwóch saun: fińskiej klasycznej i góralskiej.

Sauna fińska 110°C
Sauna fińska 110°C
Sauna fińska 110°C
Sauna fińska 110°C

To rodzaj sauny fińskiej o ekstremalnej temperaturze 110°C. To prawdziwe wyzwanie godne prawdziwych górali.

Sauna Góralska 90°C
Sauna Góralska 90°C
Sauna Góralska 90°C
Sauna Góralska 90°C

Stylowa sauna fińska urządzona w wystroju regionalnym. Wykorzystywana jest do Parowych Seansów Zapachowych.

Sauna fińska 100°C
Sauna fińska 100°C
Sauna fińska 100°C
Sauna fińska 100°C

Klasyczna propozycja dla zwolenników suchego relaksu w saunach.

Świat Zapachów

Przyjdź do „Łozpolonej Maryny” (sauna fińska 90C) na wyjątkowe rytuały zapachowe! Organizujemy je codziennie o 12:00, 14:00 i 19:00.

*Liczba miejsc jest ograniczona – obowiązuje zasada pierwszeństwa. 

Instrukcja korzystania z sauny fińskiej
  1. Przed wejściem do sauny dokładnie myjemy ciało pod prysznicem.
  2. Wycieramy się do sucha.
  3. Do sauny wchodzimy bez kostiumu ani ubrań, owijamy się jedynie ręcznikiem.
  4. Zażywając kąpieli cieplnej w saunie siadamy lub kładziemy się na ręczniku (ciało nie powinno dotykać desek).
  5. Czas przebywania zależy indywidualnie od samopoczucia oraz stażu korzystania z sauny (sugerowany czas około 5-10minut).
  6. Po wyjściu z sauny schładzamy ciało: rozpoczynamy od stóp w kierunku serca.*
  7. Po schłodzeniu odpoczywamy na leżaku (sugerowany czas odpoczynku przynajmniej dwukrotnie dłuższy od czasu nagrzewania).
  8. Cykl można powtórzyć do trzech razy.

*UWAGA! Przed wejściem do basenu najpierw spłukujemy ciało pod prysznicem.

 

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera jeśli chcesz być informowany o aktualnych promocjach i atrakcjach Term Bukovina.

wyślij zapytanie

* pole wymagane

obraz na żywo
Pogoda w Bukowinie